Monday, December 13, 2010

Teman,Rakan,Sahabat

assalamualaikum......

this time rasa nk share about all my friends yg dekat sama gue...kekekeke...seriously hidup kita xkan hepy kalo xdak friends ok..depa la yg akan buat kita hepy..berbeza dengan family..totally different!!!!!...lets cheak it out all my beloved clans....

this is my best friend..jauh d mata dekat d hati!..kwn yg x pernah dengki n dendam..umie namanya..ahaakkss..chemistry antara kami mmg kuat..kalo tgok sesuatu sure kami thingking the same thing then gelak sama2..hehehehe

best bangat ada kwn2 yg dapat buat kita gumbira..i mmg suka spend time ngan sume kwn2 i especially best friends...jom jom tgok lgi my friends..

ahaakks...cer n mun also my best friends...mmuahh muahhh..gelak nombot neng naa..tp mun dh nk engage then next year being a somebody wife...kurang dh sorang kwn nk oyeeahhh...papon all the best n have a nice family for mun
perkara yang aku paling suka wat ngan suma kwn2 aku adalah gelak guling guling..hahahahahahahaha..best ooooooo..rasa cm lepas tensyen....thats why aku cuma berkawan dengan kwn2 yg sekepala ngan aku jaa....kekekekekeke..yg x sekepala aku x bley go on la..so sorry!!!!...

mummy farhana..ahaakkss...kwn since form 2 kowt kan...kalo bersama memang gelak sungguh2..seriess...lebiu

actually aku sangat suka berkawan..especially kwn yg sekepala n x banyak honaq...thats why aku ramai kwn...aku x kisah background depa cmna..jnji depa baik ngan aku n x buat taeek kt aku..susah senang bersama sudah memadai..nowadays vey difficult to discover friends that could be together weather laugh and problema..kekekeke....tp seriess kan...

jua n umie lagi!!!!...both of my friends ni mmg sgt i syg ok...selalu pentingkn kwn dr apapun..kalo dh jnji ngan aku sure cancel appointment dgn org lain okeyy...kekeke..cmni la kwn kan...biaq depa ada merka pon kwn totap nombot neng ok!
tp gejala kwn sekarang kalo senang ada..kalo susah lesap cmtu sja..cmtu ka kwn??????ishhhhh...xmo r kwn cmni...several kwn suka dengki sesama kwn okey..eeeeeeeee troknya..wat apa nk dengki..kalo kwn senang n hepy we also should hepy too kan..berkongsi kegembiraan..sesungguhnya kegembiraan mereka kegembiraan kita juga..x begitu???...tp kdg2 perasan gak dalam kwn2 aku neh ada yg jeles2 n dengki..tp depa bukan my best friend ok...ahaakksss...depa 2 kwn saja la....:)


nk introduce yg ujung sebelah kiri 2..fizah ok namanya.....also my best friend gak..very open minded...even dia sopan tp bley terima yg diluar batasan kalo kita cerita kat dia....she always storey n share her problem with me..especially love matter...kekeke....
sesungguhnya sangatlah rugi sekiranya anda semua tidak dikelilingi dengan kawan2 yang sekepala n boleh berkongsi segala macam masalah...hidup aku x pernah sunyi n sepi walaupun xdak boyfriend even dh nk enter 23rd years old...ahaaakkksss....

ni own..also my best friend gak..actually kami 1 u n serumah kt u okey...very close!!!!...sangat rempang bersama n xtaw konterol..sangat tidak heran dengan org sekeliling....i like!!!!
i love all my friends now n forever....semakin umur bertambah semakin ramai kwn2 yg mendirikan rumah tangga,,ermmmmmm....tinggai koi sikit kwn2..hopefully walaupun ampa suma dh ada kehidupan masing2 nanti hantaq2 la habaq ok..still keep in touch..jauh d mata dekat d hati okey....bai

No comments:

Post a Comment