Monday, December 13, 2010

partime work for YES!!

 asalamualaikum!!!!
 ermm...sementelah cuti semester aku about a month neh..aku x sia2kn cm tu ja taw...i used it as much as i can...aku wat partime work okeyyy...kelasss gitew!!!...cari mkn dik!...

antara barang2 yg aku juai..       









actually aku keja kat UNDERWATER WORLD LANGKAWI...among tempat pelancongan yang agak well known...best gak keja coz akak2 yg keja kt situ sume best2 ok..sekepala..xdak la aku canggung sgt...almost six year kot aku dok p wat part time kt situ...cuti sekolah or semester sure aku terpacak kt situ menjuai barang penguin..so cute!!!!..


cute kan kan kan

sometimes tired n bored jugak...tp think bout money i just go on...ahaakkkss...kalo aku plan nk beli something sure aku p keja kt situ..hikhikhikhik...good kan wanna get something with own money...baru taw susah payah perit jerih cari duit....penat dowh...


cute gilerrr!!!
since form four aku dh start keja kt sini kalo cuti sekolah...paling lama aku keja masa lepas form 6 bout 3 months gak r smentara nk taw result nk taw dpt study ka x lg...masa lepas form 5 x dan nk keja kt sini sbb aku dpt plkn....



sementara nk tggu result stpm keluaq 2..masa aku dok keja sampai 3 bulan berturut turut tu..tu baru rasa menyesai x belajaq sgguh2...kalo keja cm2 gaji x sampai seribu..cmna la nk hidup..x sanggup gue...perit o keja cm2..utk wat partime okey la..tp utk permanent..oh i x sanggup...tp alhamdulilah aku berjaya gak sambung belajaq...syukur syukur...then cuti2 sem sure aku p wat partime kt situ..cari duit lebey....

No comments:

Post a Comment