Wednesday, December 15, 2010

remaja yang entah apa apa......

salam!!!!

semua melalui saat remaja....remaja adalah zaman yang paling mencabar dan paling seronok...REMAJA SEKALI SEUMUR HIDUP OKEYYY!!!!!!..ahaaakkssss....so nikmatilah remaja dengan sebaiknya....opsssss..its doesn't meant that we could do anything to enjoy our teenager moment...still ada batasannya akey....

remaja yg bersahaja
syukur alhamdulilah...aku telah menjalani era remaja dengan sebaiknya dan tidak melampaui batasnya...aku senang berkawan dengan semua orang..lebih-lebih lagi kawan-kawan yang sekepala dan tidak banyak peel (songeh). kalau dipandang dari mata kasar melalui luaran kawan-kawanku..pasti aku akan diklasifikasikan ke arah yang negatif..walhal aku tidak pernah mengikuti perkara negatif yang dilakukan mereka sekalian...aku masih tahu menjaga diri...adab bersama berbeza jantina amat dititikberatkan...alhamdulilah sehingga ke hari ini aku masih dapat mempertahankanya...:))

among my friend since im was sixteen


aku telah menikmati era remaja aku dengan sebaiknya...kebebasan yang diberikan oleh arwah ayah dan mak aku.... aku telah gunakan dengan sebaiknya...aku tidak mensia-siakan begitu sahaja dan aku juga tidak salah gunakannya...alhamdulilah aku dapat bezakan mana yang baik dan sebaliknya....

perkara yang paling aku bersyukur sekali adalah aku tidak mudah terpengaruh dengan tingkah laku dan tindak tanduk kawan-kawanku dan juga orang di sekeliling....aku masih punya pendirian yang teguh dan alhamdulilah kawan-kawanku tidak pernah memaksa aku melakukan perkara negatif mahupun mempelawa aku...

walaupun aku mempunyai peluang untuk melakukan perkara yang paling gemar dilakukan oleh remaja belasan tahun seperti keluar dengan lelaki..naik motor dengan lelaki..keluar malam dengan lelaki...tp aku tidak langsung mengendahkannya...aku lebih gemar meluangkan masa bersama teman-teman perempuan....:)))

ala-ala budak skema gitewwwww

sangat versatil!!!!!!..hahahaha
suci gilo kawe sero..hikhikhik


remajaku indah sekali..kenangan yang tiada galang ganti...aku kini menjejaki alam dewasa..perlahan-lahan meninggalkan REMAJA.....tp selamanya hatiku REMAJA biar dimamah usia....always sweet seventeen!!!!


remaja kini amat berbeza sekali...gejala sosial berleluasa..langsung tiada batasan..menikmati hidup tanpa ada pegangan agama yang kuat....nauzubilah....peliharalah REMAJA anda..sesungguhnya REMAJA hanya SEKALI!!!!!!

No comments:

Post a Comment