Wednesday, March 2, 2011

waaaaaaa dah besaq rupanya aku...hehe

kemarin 1 mac 2011 genap aku 23 tahun!!...pejam celik pejam celik sat ja msa berlalu kn...dh 23 tahun...walaupun umur semakin meningkat tapi jiwa tetap mudo okey..hahaha..rasa cm sweet 17 jaa..hahaha...this year banyak benda wat aku terharu woooo....semua kwn2 wish besday...i'm such a lucky girl right? bila kwn2 wish means that they're remember our big day...hehehe..i luv them so much..wish pon dh cukup okey.....tapi this year kan semenjak dh 3 tahun i celebrate besday kat UPSI my house mate make a surprise party...i never expected!...hahahahaha....teruja la bila ada orang hargai n sanggup celebrate utk kwn2..how lucky i am...here is the cake!



ni la kek from my housemate...coklat kek plak 2..cm taw2 ja my fev kek...tengs girls..i'm speechless for a while..^^


harapan aku this year nak menambahkan nilai tambah pada diri aku....sebab banyak lagi kekurangan yang perlu diperbaiki...aku sangat menghargai semua kawan2 yang aku ada...YES mereka lah yg mewarnai hidup aku selama ini..tanpa mereka aku sepi la..kompom sepi...xdak bf xdak la sepi sgt...tapi xdak kwn hidup leh jd gila...seriesss....aku juga nk wat dedikasi kat my best friend which is NURUL AWANIS SAAD....tengs a lot for your blog that mention about me..terharu maaa..hehehehe...aku harap smga ikatan persahabatan yang ada ni akan terus berkekalan even dh beranak pinak pon still kwn okey..xmaw la jadi cm kwn2 yang setengah tu kan..bla dh ada bf n laki terus lupa kwn yang sma2 gelak n teriak bersama...xmaw cmtu ok....

lastly nk dedicate kat my best friend juga which is FAR HANA....hehehehe...banyak semangat, nasihat yang dia bagi kt aku...mcm2 dugaan n pancaroba yang dia dh lalui n harap aku x lalui cmtu....teman yang boleh wat aku sentiasa gelak keraih perot...hehehehe...tengs fana...aku bersyukur ada kwn2 yang sentiasa saling ingatkan kita....kedepan nanti walau siapa pun kita..tinggi atau rendah status kita please jgn lupa kwn2 okey...



pic on my besday..hehehe...



i wish to have a better life n a great memory with all people around me....dan smga bertemu jodoh dengan org yg syg,cinta n kasih pada diri ini....bukan paras rupa,wang ringgit yang didambakan...keimanan, ketakwaan dan ilmu yang akan menjadikan kita sebagai insan yang berguna dan bersahsiah...hopefully...aku suka laki yang pndai main alat muzik...hehehehe,,xtaw sbb apa mmg dr dulu suka tgok kalo laki pndai main piano ka.gitar ka..its look sweet....tp normally kn yg kita suka la yg kita xkan dapat....^^

No comments:

Post a Comment